ferrari-599GTO schrijft:
giznav schrijft:
@Ferrari-599GTO dit is mss ook handig de regels gelden zowel voor je Flying-lap als in Online Arcade TT.
www.gthq.nl/nl/forum/flying-laps/7254-eerst-dit-lezen-reglement-voor-flying-lap
Deze voor je event in S klasse.
www.gthq.nl/nl/forum/gt5-prologue-challenges/9152-klasse-s-kan-hem-niet-meer-halen
This image is hidden for guests. Please login or register to see it.
telkens als ik rem voor deze bocht , dan verliest hij de controle :s
Amuse S2000
Power: +0%
Weight: 104%
Tires: R1
Aero: Front 10 Rear 20
Height: -10 -10
Springs: 7 5
Dampers: 7 5
Toe: +0.06 +0.30
Camber: 2.0 1.5
Brakes: 5 3
Max Turn: 50
ABS: off
TCS: off
Gears:
1: 3.133
2: 1.819
3: 1.353
4: 1.102
5: 0.929
6: 0.793
7: 0.659
F: 4.794
moet ik iets veranderen aan de tune of een andere auto nemen ? ?
Misschien hoef je wel niks aan je tune an te passen. Probleem zit hem in het aanremmen. Omdat je met 750PP op R1 banden rijd is het belangrijk dat je in een rechte lijn remt. Er ligt een flauwe knik voor die hairpin en ik denk dat het gewicht van je wagen nog naar links hangt als je op je remt trapt en dan ben je hem kwijt. Dus probeer je wagen eerder in een rechte lijn te zetten voordat je remt.
Wat misschien nog beter is om een andere wagen te nemen. Ik heb zowel S7 als S10 met die Tuned Z06 gereden. Om nog maar even aan te geven hoe relatief een tune kan zijn. Ik heb met de S10 tune ook S7 gereden ik heb alleen de eindoverbrenging van de gears iets op gerekt.
Wat ook heel belangrijk is oefenen oefenen oefenen .................... en nog een oefenen.
Ps Die F2007 is echt niet zo'n pretje om mee te rijden hoor. Althans het is wel leuk maar.................... dat ga je zelf wel ondervinden :laugh: En sommige van hier kunnen het beamen. 1 ding kan je wel vertellen zodra je door hebt hoe je F1 wagen goed over de baan kan sturen krijg je nog veel meer respect voor F1 coureurs.
@Giz. Dat jij nog weet dat ik al die S klasse tunes hier hebt gepost.